Hjelp for pålogging MinIdrett

Postet av Søgne Håndballklubb den 21. Nov 2018

Her er en fullstendig påloggingsinfo for MinIdrett. https://itinfo.nif.no/Min_idrett_brukerveiledning#Medlemskap

Den er omfattende, men tar for seg alt, bl.a hvordan man oppretter ny bruker og legger til medlem til sin familieprofil.



Oppdatert brukermanual på klokken i Tinntjønnhallen

Postet av Søgne Håndballklubb den 9. Nov 2018

Nå er det lagt inn oppdatert brukermanual på klokken i Tinnntjønnhallen.



Håper det er med på å forenkle bruken av klokken. Ligger i menyen under praktisk info.

Manual BT 6000 Søgne HK.pdf




Håndballskole i høstferien!

Postet av Søgne Håndballklubb den 8. Sep 2018


Vi inviterer til håndballskole i Tinntjønnhallen mandag, tirsdag og onsdag i høstferien. Påmelding via denne linken: 

https://klubbsidenhandball.nif.no/handballskole_arr.asp

Under NHF Region SørVest.



Årets treningstider

Postet av Søgne Håndballklubb den 8. Sep 2018

Oversikt over treningstider. Noen tidspunkter kan ha blitt moderert noe:





Priser

Postet av Søgne Håndballklubb den 8. Sep 2018

Medlemsavgifter sesongen 2018/2019.

GruppePris
Minikr 600
9-11 årkr 900
12-15 årkr 1200
16-17kr 1500
Seniorkr 1600

Prisene er inkludert obligatorisk medlemskontingent på kr 100.

Familierabatt på 50% fra medlem nr 2 osv. i familie. Kontakt klubben for egen faktura/ betalingsløsning på rabatten.

Det tilkommer fakturagebyr pga betalingsløsningen.

Alle medlemmer henstilles å betale via www.minidrett.no

Ved førstegangs registrering velg"ny bruker". Husk å legge inn e-post adresse. Alle som er medlem i ett idrettslag får sin egen personlige profil.




Hjemmedrakt

Postet av Søgne Håndballklubb den 15. Jun 2018

Hjemmedrakten er Hummel Sirius. Alle spillere får egen T-skjorte.


Forsiden skal ha eget trykk med klubblogo og hovedsponsorer. Ryggen skal ha draktnummer.

Se eget punkt om drakter under hovedmenyen.






Hallansvar og gjøremål

Postet av Søgne Håndballklubb den 15. Jun 2018

Samme dag før kamp skal hallansvarlig : 

Kode åpning :A19-brikke-kode-klokkeslett( eks 2000)

Låse : Brikke-kode ( gjelder kun samme brikke som åpning )

Hvis andre skal låse: samme prosedyre som åpning, men må åpne lengre ( eks 2100 ) .

Hvis ikke A19 fungerer , prøv A20 .

Mer enn 3 forsøk blir brikke sperret .

 

Skrive ut kamprapporter. 

Tidtaker/sekretær må komme senest 30 min før kampstart. 

 

Rigge til nødvendig utstyr i hallen før kamp: 

Sekretariat bord, klokke-konsoll, kampskjemaer, benker til lagene, mopp, musikkanlegg 

• Bord+stoler til sekretariat finnes inne i garasjen

• Musikkanlegg står i kaferom

• Mopp i venstre kott i gangen. 

 

Sjekke at dommerne er ankommet. 

Dommerne skal møte senest 15 minutter før kampstart.  Hvis det ikke er kommet dommere til

kampen, forsøk først å få noen som er til stede i hallen til å dømme. Dersom dette ikke lykkes, kontakt klubbens dommerkontakt. 

Fra kampreglement for NHF Region SørVest står det:

«Hvis ikke autoriserte, nøytrale dommere kan skaffes, skal lagkapteinene underrettes før kampen, og eventuelt godkjenne andre løsninger.  Det er hjemmelagets plikt å undersøke hvilke dommere som møter, og eventuelt ta initiativ til at andre løsninger forsøkes. Kampene skal avvikles.» 

Dommerkontakt i Søgne Håndballklubb er: Jørn Asle Hersvik, mobil 940 09 120.

Sjekke at oppsatt sekretariat er møtt. Hvis ikke, forsøk å få noen som er tilstede i hallen til å sitte. Lykkes ikke dette må noen av spillerne fra klubbens spillende lag sitte, ta dette opp med trener. 

Sørge for at kampene starter til rett tid. 

  

Etter hver kamp skal hallansvarlig påse at kamprapport (kampskjema) er riktig utfylt underskrift fra lagenes ledere, dommer(e), tidtaker og sekretær. 

 

Være alt mulig person under kampene og påse at alt går greit for seg.

Betale dommerne for alle kamper som Søgne er ansvarlig for, husk dommerkvittering! Gjelder Aktivitetserien (9-11 år).

Hallansvarlig legger ut for dommerregningene med penger fra kiosken. Hallansvarlig kan på forhånd be om å få overført et forskudd til kiosksalget som er tilstrekkelig til å dekke dommerutgiftene. 

Formann i Søgne Håndballklubb: Gro Anita Kåsa Poulsen, mobil 482 08 825.

Dommerbetaling er for Aktivitetserien er: Fastsatt etter klubbens satser. Satsene står skrevet   i kiosken.

Dommere til aktivitetserien er det dommerkontakt Jørn Asle Hersvik, mobil 94009120 som setter opp. Dommerkontakt må kontaktes minimum en uke før aktivitetsserie for bekreftelse på dommere. I andre seriekamper enn nevnt over sender dommerne selv regning til regionen.

Rydde:

Få alt utstyr på plass etter kampene og låse garasjen.

Påse at kiosken er rengjort og låst, gå igjennom garderober, legge på plass eventuelle takplater som er slått opp og sjekke ALLE nødutganger og ytterdør at disse er låst.

 

 

Registrering av kamprapport

Etter endt kamp skal det legges inn resultat av kampen på " Min Idrett "på mobil  eller via " TA " systemet .

Alle trenere / Ledere / dommere har tilgang til resultat registrering i " Min Idrett " . 

 

Tilgang til TA via "Min Idrett"  : mi.nif.no

Bruker : Søgnehk

Passord : Sogne1988

Kamprappporter som innholder skade / rapporter på spiller evt leder må sendes : kamprapport.rsvn@handball.no

Papirutgaven legges ved PC i klubbrom.

 

Kiosk ansvarlig: 

Charlotte Vidringstad, mobil 938 70 360

Merete Brunvatne, mobil 951 09 096  

Ved brann, evakueres hallen, hallansvarlig går igjennom og ser om det er folk igjen i hallen og lukker alle dører og venter på brannvesenet.  

Ved falsk alarm ringes Brannvesenet på 110 og gir beskjed om dette, deretter ringes ambulerende vaktmester for nullstilling av alarm. 

Ved eventuelle skader der det trengs lege ringes Søgne Legesenter (legevakt) tlf. 380 53 960 eller 113.



Siden er under oppbygging

Postet av Søgne Håndballklubb den 15. Jun 2018

Hei!

Hvis du synes det er litt rotete her så er det helt riktig. Vi er i gang med å etablere ny nettside :-)



Fjordcup 2018

Postet av Søgne Håndballklubb den 15. Jun 2018

Det nærmer seg slutten av årets tur til Sandefjord. Stemningen er fortsatt god på bussen, men noe roligere enn ved avreise på fredag. Helga har vært fylt av kamper og det er mange trøtte bein og kropper på vei hjem til Søgne i skrivende stund. Det har vært sommer og sol hele tiden, og noen har blitt litt solbrent og en del myggstikk blir også med hjem som litt mindre gledelige minnerMyggen i Sandefjord var langt større og mer plagsom en den lokale Søgne myggen Det har vært hektisk aktivitet og masse å glede seg over. Vi har prøvd å få med oss det vi kan av kamper og vi har mange å være stolte av i klubben vår En stor takk går til alle foreldre som har stilt opp for barn og unge i klubben denne helga, både de som har vært med på skolen men også de som har vært sjåfører for trengende lag. Uten dere hadde ikke dette vært mulig å få til En hyllest og applaus til våre trenere og lagledere som bruker av sin tid for at barn og unge i Søgne skal få dette gode tilbudet er også helt på sin plass. Det er ingen tvil om at det dere fokuserer og terper på under trening gir resultater. Vi har sett lag som har løftet seg og kriget som aldri før under kamper på cupen og vi har masse spennende i vente også fra de yngste lagene våre når vi ser hvordan det blomstrer der Ikke minst tusen takk til alle våre spillere som gjør det verdt å drive dette dugnadsarbeidet som foreldre, trenere, lagledere og representanter i styretAlt dere ofrer for den blå trøya og alt det positive dere utstråler. Dere er noen flotte ambassadører for Søgne Tusen takk for turen Det har vært en fantastisk helg 

Gro Anita, Einar, Charlotte, Merete, Erik, Eli og Tom